Sa povećanjem interesovanja za privatizacijom postojećih i gradnjom novih hotela i restorana u Srbiji, javila se i potreba za angažovanjem konsultanata specijalizovanih za pružanje konsultantskih usluga u ugostiteljskoj delatnosti.

My HoReCa Doctor je Projekat tima profesionalaca usko specijalizovanih za pružanje konsultantskih i menadžment usluga srpskim hotelijerima i restoraterima.

Ko čini My HoReCa Doctor ?
My HoReCa Doctor je tim profesionalnih ugostitelja koji su u srpskom hotelijerstvu i restoraterstvu uopšte već ostavili značajan trag.

NENAD Belinčević

Vođa konsultantskog tima / Head Consultant / Team leader

Godine rada u ugostiteljskoj delatnosti, omogućile su mi veliko iskustvo u upravljanju malim i velikim sistemima.

Uspešan sam u postavljanju i primeni hotelskih i restoranskih standarda, pravila i procedura rada i ponašanja.

Posebnu pažnju posvećujem izgradnji efikasnog tima i timskog duha među zaposlenima.

Finansijsko poslovanje stavljam na prvo mesto, sa težištem da svojim znanjem i iskustvom maksimalno doprinesem brzom vraćanju investicije i zadovoljstvu investitora.

DEJAN Ivanović

Konsultant za Sektor Smeštaja i hotelsko poslovanje

Dugogodišnje iskustvo u hotelskoj delatnosti i rad u najeminentnijim beogradskim hotelima izgradili su me kao Menadžera posvećenog gostu i lojalnog poslodavcu.

Standardizacija, obuka zaposlenih i izgradnja tima i timskog duha medju zaposlenima, ključ su uspešnog rada i vodjenja hotelskog poslovanja.

VLADAN Simović

Konsultant za Sektor "Hrane i Pića" i restoransko poslovanje

Preko 20 godina rada, u najeminentnijim restoranima i hotelima u zemlji i svetu, doneli su mi iskustvo u svim fazama rada, od "pre opening"-a do operativnog funkcionisanja restorana.
Saradnja sa ljudima različitih nacionalnosti i svest o tome da su gost i prepoznavanje njegovih potreba ključ uspešnog bavljenja ovom profesijom je ono što uvek ističem kao najdragocenije iskustvo.

MARKO Prodanović

Konsultant za kuhinjsko poslovanje

Skoro 2 decenije provedenih u eminentnim domaćim i svetskim kuhinjama restorana i hotela, samo je podiglo znanje i ljubav prema kuhinji i organizaciji iste.
Kuhinja je umetnost. Kuhinja je svemir, a ja sam umetnik, ja sam astronaut. Sa velikim iskustvom u svim fazama kuhinje, od pre-openinga do izlaska savršenog jela. Dobar trener svakog tima koji želi u PREMIER ligu.

BOBAN Džunić

Konsultant za unutrašnju i spoljašnju bezbednost

25 godina na rukovodećim pozicijama u Sektoru bezbednosti (obezbedjenja). Uspešno obuhvaćeni i kroz rad realizovani svi segmenti i oblici obezbedjenja Objekata i lica.

Aktivan rad u oblasti PP zaštite, kroz obuku ljudi, servisiranje i održavanje sistema i periodičnih PP evakuacionih vežbi.

Šta nudi My HoReCa Doctor ?

Široka lepeza raznovrsnih poslovnih aktivnosti omogućava sadašnjim i budućim vlasnicima i menadžerima hotela i restorana da na jednom mestu dobiju sve što je neophodno za dobro funkcionisanje svog hotela i/ili restorana.

Četiri ključne oblasti delovanja Programa My HoReCa Doctor obuhvataju:

HOTELSKI I RESTORANSKI KONSALTING

“PRE-OPENING” faza

  • Izrada studije opravdanosti
  • Pomoć pri izboru arhitektonsko-tehnološkog tima
  • Povezivanje sa firmam koje opremaju hotele / restorane
  • Pomoć pri usklađivanju sa zakonskom regulativom (dobijanje dozvola, kategorizacija, kontakti sa inspekcijama, ...)
  • Izrada poslovnog plana
  • Definisanje pravila, standarda i procedura rada i ponašanja
  • Izrada formulara i dokumentacije
  • Pomoć pri odabiru kompjuterskog sistema
  • Regrutacija i selekcija zaposlenih
  • Izrada bazičnih, mesečnih i godišnjih planova obuke
  • Obuka zaposlenih, opšta i užestručna, po Sektorima i Odeljenjima
  • Komunikacija

  • Izrada vizuelnog identiteta hotela / restorana
  • Marketinški nastup
  • Povezivanje sa firmama spoljnjim saradnicima

“OPENING” faza

  • Pokretanje svih nivoa hotelskog / restoranskog sistema
  • „Meko“ otvaranje
  • Zvanično otvaranje
  • Praćenje i korigovanje definisanih pravila, standarda i procedura
  • Koordinacija dnevnih operativnih aktivnosti po Sektorima i Odeljenjima

“POST-OPENING” faza

  • Unapređenje Prodaje
  • Optimalizacija broja zaposlenih
  • Optimalizacija troškova
  • Predviđanje prihoda / profita
  • Kontrola materijalnog poslovanja
  • Kontrola kvaliteta kroz Program „Misteriozni gost“

TRENING CENTAR

Trening centar je osmišljen kako bi unapredio nedovoljno dobar kvalitet ugostiteljskog osoblja i u kontinuitetu stvarao nove kadrove za ovu privrednu granu.

Trening se odnosi na zaposlene u sledećim hotelski / restoranskim Sektorima:

  • Obuka zaposlenih u Sektoru Soba
  • Obuka zaposlenih u Sektoru Hrane i Pića
  • Obuka zaposlenih u Sektoru Finansija
  • Obuka zaposlenih u Odeljenju Održavanja
  • Obuka zaposlenih u Odeljenju Obezbeđenja
  • Obuka zaposlenih u Odeljenju Ljudskih resursa

BERZA ZAPOSLENIH

Ova aktivnost Programa My HoReCa Doctor podrazumeva pronalaženje kvalitetnih kadrova (viši menadžment, srednji menadžment, izvršioci) a po zahtevu poslodavca.

U isto vreme zaposleni koji traže bolji posao obraćaju nam se radi pronalaženja adekvatnog posla u njihovoj struci.

PROGRAM “MISTERIOZNI POSETILAC”

„MISTERIOZNI POSETILAC“ predstavlja program kontrole i unapređenja kvaliteta usluge a zasniva se na nenajavljenim posetama nezavisnih kontrolora („Misteriozni gost“ ili „Misteriozni kupac“).

Na osnovu izveštaja nezavisnog kontrolora izrađuje se AKCIONI PLAN (po Sektorima i Odeljenjima) koji ima za cilj otklanjanje uočenih nedostataka i unapređivanje standarda, procedura i kvaliteta pruženih usluga.

Jeste li znali?

100 RAZLOGA NEUSPEŠNOG POSLOVANJA RESTORANA

Tipičan restoran ima nekoliko stotina artikala u svom magacinu. Svaki od njih traži jedinstven miks skladištenja, pozicije na polici, temperaturu, veličinu, rok trajanja. Posebno se mora voditi računa o odnosu: proizvoda koji dolaze sveži i idu na pranje, odnosno direktno u proces proizvodnje i onih koji su zapakovali u specijalnim ambalažama.

Neadekvatno naručivanje automatski ima za posledicu visoke troškove poslovanja. Interesantno je da to nastaje u dva perioda: kada se ima najviše posla i kada se ima najmanje posla, odnosno prometa! Problem se, pored stroge kontrole naručivanja, najlakše rešava korišćenjem specijalnih ponuda - u periodu kada restoran na stoku ima previše zamrznutih proizvoda ili kada je rok trajanja pred istekom.

Istraživanja pokazuju da je prosečan trošak namirnica u restoranima oko 35%. u Boljim restoranima on dostiže i do 40%.
Pojedini stručnjaci smatraju da 60% troškova hrane završava u kanti za đubre!